2018/01/27

DCFX károsultak megbeszélése (01.25. 13:00 ) Vol 2.

15:15 -tol >> a szavak ( leirva ) magukert beszelnek.

drTE: - függő ugyanazok cégek, ugyan mar adok módjára behajtható a bírság de majd csinálok egy másik céget, más strómannal, stb. 
folytatják a tevékenységet. Most mar ugyanez a BTK-s tényállas…
Ano: - ez a most mar ez mikortól , bocsánat?
drTE: - ez idén 
Katona A: - több mint egy éve a Different Choice-ban nem toboroz senki
drTE: - de ennek ( Önnek ) van egy másik cége, az Exenso..ha jól mondom.?
Katona A.: - de az mit csinál On szerint?
drTE: - én nem tudom, én csak gyűjtöm az információkat … én úgy tudom, hogy On ebben a cégében ugyanugy ugyanúgy ügyfeleket toboroz egy másik szolgáltatónak.
Katona A.: - milyen másik szolgáltatónak?
drTE: - hat ezt On tudja.
Katona A.: - hat én pontosan tudom
drTE: - Na latja. Ez nekem nem téma, mert ez nem ehhez az ügyhöz kapcsolódik.
KA: - ez egy angol pénzügyi felügyeleti engedéllyel rendelkező, MNB honlapon ..
drTE: - nem ez a tényállas 
KA: tevékenységi engedéllyel rendelkezik,
- azért szerettem volna eljönni, mert én mint ügyfél vagyok, és gondolom, hogy ha az ügyvédnő olyan dolgokat mond, ami számomra is meggyőző,  akkor megbízhatom remélhetőleg az ügyvédnőt, hogy az ügyemben is járjon el, a másik oldalon meg elég sok rágalmazás elhangzik az interneten, és azt gondolom, hogy az emberek jelentős része, aki információkat jelentet meg az interneten, az nincs igazan tisztában az információk mélységével..azt hogy én hallom a haveromtól, hogy  valaki azt mondta neki hogy, ez meg velemenyem szerint nem tény.
- nagyon örülök neki, hogy On tényszerűen tájékoztatja az itt lévő embereket, jelen esetben engem is,  mindezekről a dolgokról és én örülök neki hogy az MNB ezt a határozatot meghozta, mert én tényekkel tudom bizonyítani hogy 3 éve mit küzdünk annak erdekeben, a tevékenység mögött egy engedéllyel rendelkező bróker cég jelenjen meg
drTE: - igen csak tudja, 
KA- ha ezt nem Önnek kell elmondanom meg meg 30 embernek
drTE: - csak hogy ez fordítva kéne hogy működjön, van egy engedélyem és utána kezdek el szolgáltatni.
KA: - bocsánat az FX21 az nem egy jogi személy, nem tudom hogy On tudja -e , az FX21 az egy név, amit valamikor valaki kitalált 2012-ben, és FX21-nek elnevezte ezt a tevékenységet. Nem volt mögötte jogi személy. En elmondtam 3-4-5 8-10 barátomnak ezt az egész dolgot, és Ok meg elmondtak.. az hogy ekkora lett ez az egész story, ez jó vagy rossz..ebben a pillanatban rossz.
drTE: - azt hogy On elmondta, oda is visszamehetünk,  On ezt akkor tehette volna meg, ha engedéllyel rendelkező befekteti vállalkozás alkalmazottja. 
KA- ebben Önnek teljesen igaza van
Schneider Ferenc : bocsánat Attila, ez azért nem, mert Veresegyházán volt, ettünk ittunk, buliztunk, Vecsésen bocsánat… ott konkrétan ilyen poénos dolgok is elhangzottak, és mi arról videóztunk. Tehát diavetítőn kint voltak, labdát dobáltál, teljesen jó volt, de nem egy embernek beszeltél róla, hanem elég soknak.
KA: - bocsáss meg, miről beszeltem?
drTE: - bocsánat, csak hogy haladjunk, az hogy a Katona Attila, hogyan miként, az egyértelműen rögzíthetjük hogy sem így sem úgy nem csinálta jogszerűen, tehát ez tény.
KA- nem is azért jöttem el, hogy itt megbontsam az egységet, csak kíváncsi voltam..
drTE: - a kérdés az, hogy az derüljön ki, hogy ki az, aki utasítást adott, végrehajtott azt, az hogy ez a rendszer így legyen betöltve.
- számomra az is kérdés egyébként, hogy 2016-15 februarjatrol , ha nagyon szigorúak vagyunk 2016 márciusától  ez a cég miért nem szüntette be a tevékenységet?
- mert ha lenne engedelye akkor ez technikailag úgy nézne ki, hogy ha egy befektetési vállakózásnak megvonjak az engedélyét, akkor  elég rövid, legfeljebb két hónapnyi határideje van, az úgynevezett állomány átruházásra, értem Önöket csúnya szóval eleve, az hogy a meglévő ügyfél korere  tegyen egy javaslatot, hogy mely szolgáltatóhoz mehet át, ha pedig azzal nem akar élni,  akkor el kell számolnia egymással.
csak hogy így tisztán lássuk a dolgokat. és ezt 2016 legkésőbb márciusában a dcfx -nek akárhogy is van vagy nincs engedélye, így kellett volna eljárnia.  Ehhez képest meg van olyan ügyfél, mar aki megbízást adott,  aki 2016-ban nyitott. Teljesen érthetetlen módon nyitott számlát a dcfx-nel. 
Herzfeld Endre: - hagy kérdezzek valamit, a forex bróker cégek nagy része, nem az unióban helyezkedik el. Akkor én nem fektethetek ott be?
drTE: - semmi akadálya, hogy ha a adott szolgáltatónak az Unión belül van egy fióktelepe
HE: - én nem mehetek az Unión kívülre befektetni?
drTE: - De mehet. csak akkor vállalja a kockázatot, hogy ott ki tudja milyen szabályozási 
HE: - de akkor én nem követek el jogsértést ha elmegyek? ..
drTE: - On mint ügyfél,  nem.
KA: - egyébként ez elején kereste a Herzfeld Urat, O a Herzfeld Ur,
drTE: - na de mit keres itt?
- jogos én nem szeretnek olyan  ügyfeleket ebbe a karosulti csoportba, és ne vegye senki magara, nekem mindig a legrosszabb tényállásra kell felkészüljek, aki azért ad megbízást, meg tan fizet is, hogy információkat - belső információkat kapjon.
KR: - de hat ez biztos hogy így van, bocsánat, mert az Urak azért vannak itt. Mert Szlovákiában tartottak egy  roadshow-r az Exonso-nak, és a dcfx nevében tettek ott kijelentéseket, hogy ne tegyünk feljelentést egyrészt,  erről videó van , ez nem kérdés
drTE: - ezt is hallottam
SF: - Szlovákiában elég erőszakosan rá fognak erre menni.
KR: ez most lényegtelen, mert a Katona Attila Ur, személyesen a szlovák road shown ezt mondta a dcfx nevében.
KA: - én nem mondtam ilyet a dcfx nevében.
KR:- hat dehogynem,  megvan róla a videó meg a hangfelvétel.
KA: - a dcfx nevében nem nyilatkozhatom.
Ismeretlen: - a dcfx-ben nincs senki
Ismeretlen 2: egyébként elég sokszor , én is ott voltam Vecsésen, eléggé a dcfx nevében volt az egész.
KR: - most csiki csukizunk 
drTE” a lényeg a lényeg hogy mindenkit megnyugtassak és nagyon sajnálom,  szabad ügyvéd és ügyfél választás van, - én ezt szoktam mondani, majd azt én eldöntöm, hogy kitol fogadok el megbízást, 
drTE: - nyugodtak lehetnek, hogy a Katona Attila - ne haragudjon de - nem tudom Ont képviselni.
( 22:04-ig )


Kérem, hogy ha valaki felismerte a Katona Attila bal oldalán ülő szemüveges nagy darab és mellette ülő szakállas Urat, írja meg a nevüket.- a szerk.

Orgy(*)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ez aztán de tényleg ODAB@SZ !!!

Nincs itt kérem semmi fele személyeskedés. Csak tények. Picsába FACEBOOK-kal, úgyse szerettem soha. Igazan csak az elismerésemet...