2018/01/29

Elbocsátó szép üzenet… FUCK

Íme hat a Forex Club blog üzenete.. nekem.


( Katona A. telefon száma megvan nekem - nincs szükségem közvetitésre, nincs vele beszelni valóm, ha közlendõje van, irja le. )

Miért is nem csodálkozok. Ismét alakul egy szép magyar történet. Ha nem vigyázok, miközben a dcfx és az FX21 elkövetői épp Exonso neven újabb pilótajátékot építenek,miközben Dombai Zoltán Omán -ban üdül a lopott pénzből és a Forex Club zrt. -nel dolgozó D. Krisztina épp fodrász szalont nyit a Pólusban ( nyilvan a saját megtakaritásából ) , na pont engem fognak megbaszni amiért le mertem írni hogy ezek az emberek szinte az egész világot végig loptak.

Mind e közben a szét trollkodott ügyvédi megbeszélést nem szabad nyilvánosságra hozni, bár ott volt legalább 5 elkövető, mert na az is valami hatalmas veszélyt jelent valakiknek. A károsultaknak biztos nem, mert azok mar rohanhatnak a pénzük után..  Ha jól értettem a kir. rendőrség meg az előző dcfx nyomozást lezárta mert nem volt károsult?!

Mind e közben egyre csak kapom a leveleket, arról, hogy na voltak akiket személyesen készpénzben kifizettek, voltak akiknek “ elintézték” a visszautalast ( Katona A. pont ) , és meg sok sok mocsok.

‘Lényeg a lényeg én meg aztán szégyeljen magam, mert a szegény Katona Attila, aki olyannyira ártatlan és hát miért nem hallgatom meg őt, mert majd elmagyárázná nekem, az Õ fene nagy ártatlanságát.
Leirhatna, ahogy annyi károsult leírta a saját történetét e-mailben is, de nyilván azt nem teszi ahogy nem is tette.
Ki is tenném, ahogy ezt ígértem.

Jelzem, minden amit leírtam itt, arról írás van. Az nem hallomás, nem valakinek a haverja mesélte. Ezek itt konkrét emberek által leírt névvel ellátott történetek. Nem várok / vártam a T. nyomozó hatóságra, mert nem hiszek benne.
A meglopott több ezer ember, ahogy a KA melletti ismeretlen mondta 2800 - 3000 ember ( csak Magyarországon ) az tény. Az FX21, a Forex Club Zrt, és a DCFX ősszéfónódása és azonos kõr általi befolyásolt irányítása is tény. Az ellopott millió dollárok, na az is.
Na meg az is, hogy na ebből Te sem és én sem latok majd semmit.


De persze ez itt Magyarisztán. Itt majd a végén én megyek bíróságra, engem próbálnak majd megbaszni ha nem vigyázok. 

Hát nem. Köszönöm.

Akkor intézzük ezt majd máshogy. Mindenki ha akarja, sétáljon el a Dr. Tavaszi Eva ugyvedi Irodába, írja alá az ügyvédi megbízást, és aztán menjen a dolgára.

Addig is posztolok majd néhány szemelvényt azokból az írásokból, amiket kaptam, utoljára - ha a megkapom rá a beküldök jóváhagyását.


Orgy(*)

Daniel from Slovakia:

Unfortunately I do not speak Hungarian but have some idea via google translator.Anyways, do you think that these fraudsters have high-level political connections in Hungary, so they cannot be touched? If yes, then probability they will be caught and put behind bars is low... (we  also have few rich crooks here in Slovakia who are considered to be above the law and police do not touch them for many years).You probably know that A.Katona has offered to Slovak intermediaries/clients participation in Exonso (i.e. we would be repaid from Exonso future profit over the next years, but in exchange SK clients will not sue nor hold A.Katona reponsible for any wrongdoings of DCFX). This ridiculous hope seems to be accepted by most of intermediaries. I and my friends refused this offer, we want Katona to be prosecuted unless proven not guilty.Please let me know if similar offer was given to HU clients?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ez aztán de tényleg ODAB@SZ !!!

Nincs itt kérem semmi fele személyeskedés. Csak tények. Picsába FACEBOOK-kal, úgyse szerettem soha. Igazan csak az elismerésemet...