2018/01/15

DCFX Hirek - e-mail érkezett ( több is )

Koszonom a sok informaciot, kozre adom a kapott leveleket, nehol egyszerusitettem.

Megfogadva az egyik levelben kapott tanacsot, csinaltam egy WANTED menu pontot a fo menuben, ahova feltettem a DCFX csalassal osszefuggesbe hozhato szemelyekrol azt amit tudunk.

--------------------------
Szia,

Olvastam a blogodat.


Katona Attila
Ő az FX21 tulajdonosa.

Neki ez a harmadik vagy a negyedik forexes piramisjátéka, hozzá köthető többek között a 5Gulden és a 3TG scam. Bár időnként mást állít és mást ír ki a facebookon, valójában Budapesten él, innen szervezi az újabb és újabb pilótajátékokat, még a telefonszáma is aránylag könnyen beszerezhető.


Dombai Zoltán:
A DCFX négy tulajdonosa közül az egyik, valamint a csaláshoz köthető összes webdomain bejegyzője. Tudomásom szerint jelenleg Máltán él.

A DCFX-es cégeken kívül egyébként létrehozták itthon a Forex Club Zrt.-t, amelynek a részvényeivel is bizniszeltek (azaz rásózták a gyanútlan vevőkre azzal, hogy a DCFX hozamából így tulajdonosként is részesedni fognak.) Ez alapján azt gondolom egyébként, hogy a DCFX-nek valamilyen módon tulajdonosa lehetett a Forex Club Zrt. is, de erről biztos és közvetlen információm nincs.

A DCFX-ben egyébként sokkal, de sokkal több pénz volt, mint amennyit becslésként írsz a blogodban. Tudok olyan ügyfélről, aki önmaga egyedül 1 millió dollárt fizetett be, valamint te eleve csak a magyar ügyfelekkel számoltál (akik szintén többen vannak, mint amennyit becsültél), de vannak külföldi károsultak is.

----------------

Kedves Orgy,

En Herbály Norbertet próbáltam utolérni. Elmentem a megadott lakcímére ( bp 1055 Markó u 7 3em 7. ),de perszer már nem az övé a lakás. Kinyomoztam hogy a Forex club egyik igazgatósági tagja ami ( Bp 1023 Árpád Fejedelem útja 26-28 5em.) van bejegyezve persze ott se tartózkodik soha senki. Van még egy cég aminek a tulajdonosa D-Centillio kft ( Bp 1078 Hernád u. 40 ). Itt még nem voltam. Viszont ami fontos az anyjának (Herbály László Imréné ) és a testvérének (Herbály Ildikó ) van egy csárdájuk ( Patkó Csárda Tök  Kis sor 21. ).
Itt már voltam lent és beszéltem az anyjával de persze ő semmit nem tud az egészről és nem is tartja a fiával a kapcsolatot. ( ez nem igaz, mert a Forex Club zRt. telephelyenek be van jegyezve a csarda cime - a szerk. ) A kinti bejegyzett tulajdonos ( Dombai Zoltánt ) vagy a feleségét (Dombai Krisztina ) nem találtam meg. 

Orgy(*)

PS: Varok tovabbi informaciokat, amivel folyamatosan frissitem a blogot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Ez aztán de tényleg ODAB@SZ !!!

Nincs itt kérem semmi fele személyeskedés. Csak tények. Picsába FACEBOOK-kal, úgyse szerettem soha. Igazan csak az elismerésemet...